субота, 30. јул 2011.

Псалам 50.

Када наши гријехови изазову гњев Божији који нас учи покајању (тј. у случају епидемије, болести, умирања људи или стоке).


    Помилуј ме, Боже, по великој милости својој, и по обиљу милосрђа свога очисти безакоње моје.

    Опери ме сасвим од безакоња мога, и од греха мога очисти ме, јер ја знам безакоње своје и грех је мој стално преда мном.


    Теби јединоме сагреших, и зло пред Тобом учиних, да се оправда у речима својим и да победи кад ти суде.


    Гле, у безакоњима се зачех, и у гресима роди ме мати моја.

    Јер гле, истину љубиш, и јављаш ми незнано и тајно свемудрости своје.

    Покропи ме исопом, и очистићу се; опери ме, и бићу бељи од снега.



    Дај ми да чујем радост и весеље, да се прену кости потрвене.

    Одврати лице своје од грехова мојих, и сва безакоња моја очисти.

    Срце ми чисто саздај, Боже, и дух прав обнови у мени.


    Не одбаци ме од лица Твога, и Духа Твога Светога не одузми од мене.

    Дај ми радост спасења Твога, и духом владачким учврсти ме.


    Научићу безаконике путевима Твојим, и непобожним ће се обратити Теби.

    Избави ме од крви, Боже, Боже спасења мога; Обрадоваће се језик мој правди Твојој.

    Господе, отвори усне моје, и уста ће моја казивати славу Твоју.


    Јер да си хтео жртве, принео бих; за жртве паљенице не мариш.

    Жртва Богу је дух скрушен; срце скрушено и смерно Бог неће презрети.

    По благости својој, Господе, чини добро Сиону, нека се подигну Зидови јерусалимски.


    Онда ће Ти бити миле жртве правде, приноси и жртве паљенице; тада ће метати на жртвеник Твој теоце
    .

                                 +++             +++              +++



                                
     


    Помилуј мја, Боже, по велицјеј милости Твојеј и по множеству шчедрот Твојих очисти безаконије моје.

    Најпаче омиј мја от безаконија мојего, и от грјеха мојего очисти мја.

    Јако безаконије моје аз знају и грјех мој предо мноју јест вину.

    Тебје јединому согрјеших, и лукавоје пред тобоју сотворих.

    Јако да оправдишисја во словесјех Твојих и побједиши, вњегда судити ти.

    Се бо в безаконијих зачат јесам, и во грјесјех роди мја мати моја.

    Се бо истину возљубил јеси, безвјестнаја и тајнаја премудрости Твојеја јавил ми јеси.

    Окропиши мја исопом, и очишчусја: омијеши мја, и паче сњега убјељусја.

    Слуху мојему даси радост и веселије: возрадујутсја кости смиренија.

    Отврати лице Твоје от грјех мојих, и всја безаконија моја очисти.

    Сердце чисто созижди во мње Боже, и дух прав обнови во утробје мојеј.

    Не отвержи мене от лица Твојего, и Духа Твојего Свјатаго не отими от мене.

    Воздажд ми радост спасенија Твојего, и Духом владичним утверди мја.

    Научу безаконија путем Твојим, и нечестивији к Тебје обратјатсја.

    Избави мја от кровеј Боже, Боже спасенија мојего, возрадујетсја јазик мој правдје Твојеј.

    Господи, устње моји отверзеши, и уста моја возвјестјат хвалу Твоју.

    Јако ашче би восхотјел јеси жертви, дал бих убо: всесоженија не благоволиши.

    Жертва Богу дух сокрушен: сердце сокрушено и смирено Бог не уничижит.

    Ублажи Господи, благоволенијем Твојим Сиона, и да созиждутсја стјени Јерусалимскија.

    Тогда благоволиши жертву правди, возношеније и всесожегајемаја: тогда возложат на олтар Твој телци.

                                          
                                         +++        +++        +++







    Нема коментара:

    Постави коментар